odpocuvanie ethernetu

Stanislav PETR glux na centrum.cz
Pátek Prosinec 15 13:18:03 CET 2000

> Jeste se muze POHLTIT, nejen vyzarit :-)

Ale tu energii nelze "pohltit" (ani znicit). Ta energie se muze
akorat premenit na jiny typ enegrie (konkretne teplo). Ale stejne
vam to nepomuze. Opticky kabel sice vyzaruje teplo ale to je vec
pouze teoreticka - ta energieje natolik mala, ze se to jeste
nikomu nepodarilo ani dokazat, natoz zmerit. Ciste teoreticky by
to slo (kabel "pulzuje"), ale je to nerealizivatelne. Pokud do
kabelu vpoustim energii okolo 0,1 - 0,3 mW a z toho si vemu
nekolik malo procent a rozlozim si to na delku kabelu ... (Moje
kalkulackatam maly cisla ani nezna...)

Stanislav PETR
E-Mail: glux na centrum.cz
ICQ: 51846098