odpocuvanie ethernetu

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Prosinec 15 13:14:14 CET 2000

> Ale tu energii nelze "pohltit" (ani znicit). Ta energie se muze
> akorat premenit na jiny typ enegrie (konkretne teplo). Ale stejne
> vam to nepomuze. Opticky kabel sice vyzaruje teplo ale to je vec
> pouze teoreticka - ta energieje natolik mala, ze se to jeste
> nikomu nepodarilo ani dokazat, natoz zmerit.

dokazat je to dokazane kazda vec ktora pohlti energiu sa zohreje ci
nabije. to ze sa to tazko meria to je o niecom inom. (iked kebi si
zabezpecil abni sa nechladil, napriklad vlozenim do vakua tak to
zmerias.

> Ciste teoreticky by to slo (kabel "pulzuje"), ale je to
> nerealizivatelne. Pokud do kabelu vpoustim energii okolo 0,1 - 0,3 mW
> a z toho si vemu nekolik malo procent a rozlozim si to na delku
> kabelu ... (Moje kalkulackatam maly cisla ani nezna...)

problem je v tom ze je to nepouzitelne teplota len stupa/klesa ale ked
je signal kodovani frekvencne (co je pravdepodobne) tak aj pri logickej
jednotke i logickej nule pohlti kabel priblizne rovnake mnozstvo energi
ktora je navise ucinne pohlcovana okolim.

jednoducho nejak to tocite do slepej vetvy.

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopou hrobecky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.