Z-COM LANEscape

Marek Matejka matejka na tsnh-net.cz
Sobota Prosinec 16 13:08:20 CET 2000

Dobry den,

Kvuli tomuto duvodu jsem koupil WL2425, externi adapter nezavisli na
platforme jak tvrdi vyrobce. Ale at zkousim pripojit krizenym TP kabelem
nebo nekrizenym s PC nebo s HUBem na Linuxu SuSE 6.4 tak to stejne
nefunguje :( System je urcite nastaven spravne mam to vyzkousene.
Zahada pro mne je ze na systemu typu win to chodi at pouziju krizeny
nebo nekrizeny TP kabel zapojen do sitovky.
Nevite cim to muze byt ? Premyslim o reklamaci protoze bez linuxu se
neobejdu.

S pozdravem... Maty

Jiri Stepanek <jstep na volny.cz> píše v diskusním příspěvku:001801c066d0$fbc38760$0101a8c0 na mars...