Z-COM LANEscape

Pavel stancik na iweb.cz
Sobota Prosinec 16 13:47:59 CET 2000

Nazdar,

Takze WL 2420 mi na 2.0.36 a 2.2.14 shazovala system, takze jsem presel na
externi adapter.
Ten se k PC pripojuje NEKRIZENYM kabelem. Pokud ten Linux s ether. kartou
testnete na ethernet siti, a pojede, a externi adapter po pripojeni
nepojede, pak navrhuji (pokud mate dobre nastaveno jmeno site) reklamaci.

Jeste k zalezitosti s ovladacem pro ISA, prave jsem si vzpomnel, ze jsem
delal nejake zmeny, aby se ovladac vubec nacetl. Problem byl s verzi jadra,
protoze ovladac byl psany pro 2.0.x a ne pro 2.2.x, ale nakonec se to
podarilo, pocitac nacetl ovladac a jel 1 den a 1 noc, pak jsem ho dal k
zakaznikovi na strechu a nekolikrat mi vytuhl pocitac po zaavedeni ovladace.
Takze to byl pekny pru(m)er. Od te doby o tomto nechci ani slyset. Co vim,
tak to delalo problemy i jinym expertum.

Pavel

Jiri Stepanek píše ve zprávě <001801c066d0$fbc38760$0101a8c0 na mars>.