Z-COM LANEscape

Marek Matejka matejka na tsnh-net.cz
Sobota Prosinec 16 14:56:19 CET 2000

Takze po pripojeni na nemikrov. sit Linux jede. Mohl by jste mi prosim zdelit
jake aspekty maji vliv na pripojeni k AP (WL2411) u ISP? Je mozne ze by
ISP mel AP nastaven tak ze ho vidim pouze z win, ale z linuxu ne?
Jeste bych chtel zkusit z Linuxu nastavovat adapter pres RS-232 port, jaky
program je k tomu vhodny ? Doposud jsem to nastavoval z win pres WL2425
utility a pak bud prepojil TP kabel do jineho PC s Linuxem nebo rebootoval do Linuxu.
Jeste chci zkouset co mne napadne a v nejhorsim pripade to budu muset reklamovat,
coz bude mit nasledek vypadku nasi site minimalne na tyden, mozna i dele :(

Maty

Pavel <stancik na iweb.cz> píše v diskusním příspěvku:91foe9$v4m$1 na ern.kit.vslib.cz...