fork: Prostredek je docasne nepristupny

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Sobota Prosinec 16 17:08:15 CET 2000

On Sat, 16 Dec 2000, Míla Kuchta wrote:

> To je jiste pravda, ale pokud neni chyba v jadre, tak to by melo
> zajistit, aby byly uvolneny nepotrebne stranky (a takove na stroji s
> 256MiB a jednim procesorem urcite budou - take od toho je tu
> free_pages_high a free_pages_low) a jejich spojeni do vetsich
> souvislych bloku (defragmentace). Ale pokud je tomu jinak, rad se
> poucim.

Nepotrebnych a prazdnych stranek je jiste dost. Problem je v tom, ze jsou
vsechny jen velikosti 1kB (a spojit je nemuzete, protoze jsou treba ob
jednu). A je treba souvisly kus pameti velikosti 2kB.

Je to hodne nepravdepodobna situace, ale ne nemozna. Ja to taky nikdy
nevidel. Ale slysel jsem o tom vypravet. :)

  Milan Kopacka