fork: Prostredek je docasne nepristupny

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Sobota Prosinec 16 19:28:17 CET 2000

Milan Kopacka <mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz> wrote:

> Nepotrebnych a prazdnych stranek je jiste dost. Problem je v tom, ze jsou
> vsechny jen velikosti 1kB (a spojit je nemuzete, protoze jsou treba ob
> jednu). A je treba souvisly kus pameti velikosti 2kB.
>
> Je to hodne nepravdepodobna situace, ale ne nemozna. Ja to taky nikdy
> nevidel. Ale slysel jsem o tom vypravet. :)

No nevim, jestli tu muze byt rec o strankach, v pripade datovych
struktur jadra. Prave v tom by mohl byt problem. Neni zas tak tezke
uvolnit bloky libovolne velikosti z vektoru free_area a spojit je do
jednoho virtualniho prostoru tak aby si aplikace myslela, ze ma blok
souvisly, ale pro struktury jadra, ktere bezi na realnych adresach by
to problem byt mohl. Na druhou stranu ma jadro znacnou moc na
pametovym prostorem aplikaci a muze jim jejich prostor "uzirat" nebo
prerovnavat.

Jestli je tu nekdo, kdo vi jak jadro spravuje svou vlastni pamet a
pamet pro sve datove struktury, docela by me to take zajimalo.

S pozdravem

Mila Kuchta