ma vyznam dvojity firewall?

Sobota Prosinec 16 23:18:28 CET 2000

On Fri, 15 Dec 2000 Michal.Vymazal na deltax.cz wrote:

> V Internetu by se pakety s adresami z RFC 1918 taktez vyskytovat nemely,
> ale podle me zkusenosti je muj domaci paketovy filter pravidelne odmita
> (vzdycky tak zo par kousku za vecer). Netvrdim, ze to je zrovna chyba
> providera, zatim nevim, jak to skrze Internet proslo.

Aspon v nasich krajich bych rad potkal providera, co nejak filtruje
odchozi provoz (egress filtering). Absence takoveho filtrovani pak
znamena, ze kazdy blb, co to ma nesmyslne nakonfigurovane (plus kazdy blb
pouzivajici nejmenovany "OS", ktereho obcas chytne amok a ktery zacne ven
vysilat pakety napr. dvojmo ci trojmo s adresami vsech interfejsu, co ma),
muze Internet znecistovat podobnym smetim.