Samba jako PDC pro W2k

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Pondělí Prosinec 18 18:57:54 CET 2000

On 18 Dec 2000, Mgr. Radoslav Findrik wrote:

> ahoj,
> celkom rad by som si nechal poradit, aj sukromne. mne sa to nepodarilo.
> sambou som uspesne nahradil legelne 10 uzivatelske NT 4.0. tie 2000-ky
> zatial niesu moj problem, ale doma skusam spojit vsetko co sa spojit da ...

No kdyz jsem se naposledy tenhle problem (Samba jako PDC pro W2K) snazil
resit, tak jsem v rade diskuzi a par dokumentech kolem www.samba.org
narazil na odpoved, ze samba PDC pro W2K delat neumi (a to ani tak
omezene, jako to umi pro ostatni win). V te dobe byla samba 2.0.7.
Myslim, ze ta je aktualni i v soucasnosti, takze zatim asi bohuzel :-(.

--
Michal Kaspar

VSE Praha