Automaticke vytaceni a pokladani modemu, import e-mailu

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Úterý Prosinec 19 08:11:04 CET 2000

> A jeste jedna prosba: nevite nekdo, jak do jakehokoli trochu slusneho
> linuxoveho e-mail klienta importovat zpravy z Outlook Expressu? Outlook
je
> neumi exportovat do niceho (jak se da ostatne cekat. Pokud se mi to
poradi,
> smazu Windows konecne a definitivne z disku - uz aby to bylo. Diky za
> jakoukoli pomoc.

> David Nebesky

Pro Netscape takto:
Ja osobne jsem to kdysi delal tak, ze jsem veskerou postu z M$ Outlook
Express exportoval do M$ Outlook (ty m$ ovsem chtely nainstalovat i m$
Outlook, nevim proc). Pak jiz pro Netscape nebyl problem si postu ve
formatu M$ Outlook naimportovat. Tabulku adres jsem tusim naimportoval
primo.

Michal Vymazal