spatne fonty v XWin

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Prosinec 19 12:42:18 CET 2000

On Tue, Dec 19, 2000 at 12:22:16PM +0100, Ales Kmunicek wrote:
> jeste jednou dik za radu, jak donutit XWin v 800x600, uz jsem je donutil
> :-)
>
> ted mam ale dalsi problem - v XWin mam uplne silenej font. kdyz si
> pustim Netscape nebo Operu, tak se mi ukazuje font, kterej se celkem
> spatne cte. Zkousel jsem v Netscapu nastavit jinej font, ale dava mi to
> na vyber jen Charter Bitstream. Pritom jsem koukal do Gnome RPM a
> vsechny fonty pro ISO 8859-2 mam nainstalovany.

Asi o nich XFS (X font server) nevi. Podivejte se, kde jsou ty fonty
nainstalovane
(rpm -qa|grep fonts  ... a pak rpm -ql <balik_s_fontama>)
a potom do konfigurace XFS (nekde v /etc/X11/fs/config), zda tam jsou
spravne vyplnene cesty k tem fontum (zda tam jsou vsechny). Kdyz tam
neco zmenite, musite restartovat XFS (/etc/rc.d/init.d/xfs restart).

Preji hezky den

--
   Martin Mačok
  underground.cz