spatne fonty v XWin

Ales Kmunicek ales.kmunicek na worldonline.cz
Úterý Prosinec 19 16:16:09 CET 2000

postupoval jsem podle vaseho navodu, prikaz rpm -qa|grep fonts vypsal
asi 8 souboru s fonty, z toho 4 suobory, kde bylo ISO8859-2

overil jsem umisteni druhym prikazem, vsechny fonty jsou v
/usr/share/fonts/ISO8859-2/

kouknul jsem se do /etc/X11/fs/config, ale tam je vse v poradku,
adresare s fonty jsou tam napsane

kdyz ukoncim XWin, tak mi na obrazovce zustane napsano nasledujici:

Gkd-WARNING**: Missing charsets in fontset creation
Gkd-WARNING**: ISO 8859-2
Gkd-WARNING**: ISO 8859-2

ERROR: /usr/lib/netscape/plugins/npvcal.so: undefined symbol: _xstat
Cant load plugin /usr/lib/netscape/plugins/npvcal.so. Ignored.

Gkd-WARNING**: Missing charsets in fontset creation
Gkd-WARNING**: ISO 8859-2
Gkd-WARNING**: ISO 8859-2

co je spatne ?

diky, Ales