hadr link na adresar

AdaMcPetr petr.adamek na antek.cz
Úterý Prosinec 19 17:57:15 CET 2000

> Plan 9 (http://plan9.bell-labs.com/plan9dist/) si ke kazdemu file
> descriptoru v kernelu udrzuje uplnou cestu jako retezec znaku a '..'
> pak nehleda v adresarich, ale v te ceste proste odmaze posledni polozku
> od lomitka. Plan 9 ale umi jeste horsi veci, jako ze soubory v /bin,
> /usr/bin a /usr/X11R6/bin jsou vsechny videt v /bin (takze by se
> /usr/bin/X11 (obvykly symlink na ../X11R6/bin, tedy do /usr/X11R6/bin)
> take objevil v /bin; pak zkuste hledat treba /bin/X11/..).
> http://plan9.bell-labs.com/sys/doc/lexnames.html - zajimave cteni.
Opravdu zajimave, ale mam pocit, ze pokud se umozni hardlinky
na adresar, tak cd .. ztrati prakticky smysl, prestoze lze vymyslet
konsistentni strategii co ma cd .. delat. Pojem rodicovsky adresar
prestava existovat v tom smyslu jak je normalne chapan.

AdaMcPetr
petr.adamek na antek.cz
http://www.antek.cz