Pojednani - napiste svuj nazor

Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de
Úterý Prosinec 19 23:16:30 CET 2000

> Ahojky vsichni.
>
> Tak se dostal na radu Linux a po vyzkouseni jsem byl po pravde zklaman
> (z jadra nadsen, z ostatniho
>

> Vetsina z vas si neuvedomila, ze linux neni na instalaci opravdu vubec
> snadny (uznal to i Linus Tovards, proc to nepriznat?) a dokumentu typu
> HOW-TO... je 100 MB. Lepe receno, napovedy ke vsemu v Linuxu je
> strasne kvanta (coz je dobre), ale napoveda typu jak rychle
> nainstalovat Linux, nakonfigurovat ho a provest uplnou optimalizaci je
> sakra malo.
Heh, a to jste instaloval Slackaware 3.5 nebo RH, Suse  ci
Mandrake 7.x ??? (Omlouvam se debianistum, ale 2.2 jsem jeste v
ruce nemel).

> Upravit 10 MB konfiguracnich souboru taky neni sranda a popravde
> receno, koho bavi to procitat, kdyz vetsina voleb je spise expertnich.
>
> Pokud tedy tvorite distribuce snazte se spise drzet toho, ze je tam
> bezny uzivatel (uplnej blb) a optimalizaci zapnete nazacatku. Expert
> si to doladi. Popravde receno se muzu naucit v Linux, ale pouze v tom
> pripade, ze uz mi bude dobre fungovat a ja ho nastavim dle sebe. Na
> tomhle jsou windows.
Ja osobne po cca 10 letech zivota s PC si myslim, ze naladit
wokna nejde. Chtel bych videt toho kouzelnika, ktery by dokazal
donutit moje NT, abych nemusel 2 denne restartovat...

> Ostatne se jdete nekdy kouknout do normalniho podniku, spravce site
> hraje Quake III, pokud je neco potreba zvedne telefon a zavola help
> link. Pracovnik sedi u pocitace a mumla si, to je hruza, ten blbej
> kram uz zas nejde. jejda, co mi to pise?
Hm, asi jsem byl vzdycky v nenormalnich podnicich :-).

> Ja kdyz radim lidem u win, tak jsou to nejcasteji otazky typu: jak dam
> tu prilohu do mailu, jak otevru tenhle soubor, to je hrozne - spadly
> win a ja psal 2 hodiny dokument a neulozil ho.
>
> Myslite, ze se takhle Linux nekam dostane?
Ne, nemyslim, tudiz nejsem :-). Presneji, uvidime za 5 let.

> Na tohle sice zautocil Mandrake, ale ten ma vysoke hardwarove naroky.
> Kdo vi jak to dopadne ;-) --
Ne, ty maji X windows. Ale zkuste si pustit W2K na masine s
mene nez 128 Mb RAM a uvidite veci :-).

> Martin Konicek
S pozdravem Martin Chaloupka