Re: Budou StarOffice s cestinou? (and Re: ANNOUNCE: Počeštění kancelářského balíku StarOffice 5.2)

Petr Vanek - Vanous vanous na penguin.cz
Středa Prosinec 20 07:03:20 CET 2000

Tak ted jsem z toho blazen. Koupil jsem si tu knihu, doma jsem to vecer
vyzkousel (jen velmi rychle), ale ceska menu jsem nevidel (win verzi jsem
netestoval).

Ted tady navic probehla zprava od SuSE, ze to pocestili (to co uz udalne
pocesteno byt melo ???)

> Česká verze produktu StarOffice 5.2 zahrnuje českou instalaci, české
> fonty (včetně tiskových), možnost importu a exportu souborů do a z MS
> Windows, česká menu, českou kontrolu pravopisu, české dělení slov,
> české záložky a pod.

Tak to vypada, ze budem cekat do vanoc na verzi od SuSE. A nebo jsem neco
delal spatne, ze tam to ceske menu nemam?

s pozdravem Vanous

Petr Vanek
vanous na penguin.cz
Debian GNU Linux