Re: Budou StarOffice s cestinou? (and Re: ANNOUNCE: Počeštění kancelářského balíku StarOffice 5.2)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Prosinec 20 18:50:59 CET 2000

On Wed, 20 Dec 2000, Petr Vanek - Vanous wrote:

> Tak ted jsem z toho blazen. Koupil jsem si tu knihu, doma jsem to vecer
> vyzkousel (jen velmi rychle), ale ceska menu jsem nevidel (win verzi jsem
> netestoval).
>
> Ted tady navic probehla zprava od SuSE, ze to pocestili (to co uz udalne
> pocesteno byt melo ???)
>
> Tak to vypada, ze budem cekat do vanoc na verzi od SuSE. A nebo jsem neco
> delal spatne, ze tam to ceske menu nemam?

A menu si můžete počeštit sám.
Jinak navod je chplus/navody/starof/index.htm navod
a soubor czech.exe ceske menu na CD CHIP 12/00.
Slovniky tema/starof/cz.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekován virus v souboru .signature
Čau! Jsem podpisový virus!
Nakopíruj mě do své signatury abych se mohl dále šířit!
Díky za spolupráci, nějak mi to samotnému nejde!