Pojednani - napiste svuj nazor

Petr Vanek - Vanous vanous na penguin.cz
Středa Prosinec 20 07:21:51 CET 2000

> Vetsina z vas si neuvedomila, ze linux neni na instalaci opravdu vubec
> snadny (uznal to i Linus Tovards, proc to nepriznat?) a dokumentu typu
> HOW-TO... je 100 MB. Lepe receno, napovedy ke vsemu v Linuxu je strasne
> kvanta (coz je dobre), ale napoveda typu jak rychle nainstalovat Linux,
> nakonfigurovat ho a provest uplnou optimalizaci je sakra malo.

Vetsina website skoncila prave po tom, co napsala jak nainstalovat Linux. Z
toho vypliva, ze staci najit ty sajty a precist si to. Pravda je ta, ze to
casto bude o starych distribucich. Ale zase neni problem si takovou starou
distribuci sehnat a zkusit to podle tech navodu. Pak prejdete na nejakou
novejsi (ne uplne novou spise jednu pozpatku, at najdete v konferach navody
a tak) a poznate jaky rozil vznikl v instalatorech, v kernelu atd.

Ja uz jsem dnes take presel spise do stavu, kdy propaguju Linux nenasilnou
kvalitou. Nikoho nenutim, nepresvedcuji o vlastnostech. Proste mi to slape a
dela to, co ma.

> Upravit 10 MB konfiguracnich souboru taky neni sranda a popravde receno,
> koho bavi to procitat, kdyz vetsina voleb je spise expertnich.

Me to bavi procitat, vas ne?

s pozdravem Vanous

Petr Vanek
vanous na penguin.cz