Pojednani - napiste svuj nazor

Středa Prosinec 20 10:16:29 CET 2000

On Wed, 20 Dec 2000, Petr Vanek - Vanous wrote:

> Vetsina website skoncila prave po tom, co napsala jak nainstalovat Linux. Z
> toho vypliva, ze staci najit ty sajty a precist si to. Pravda je ta, ze to
> casto bude o starych distribucich. Ale zase neni problem si takovou starou
> distribuci sehnat a zkusit to podle tech navodu. Pak prejdete na nejakou
> novejsi (ne uplne novou spise jednu pozpatku, at najdete v konferach navody
> a tak) a poznate jaky rozil vznikl v instalatorech, v kernelu atd.
[...]

Kazda vetsi distribuce ma instalacni prirucku. K RH je v originale
(anglictina) velmi podrobna dokumentace (k dispozici i v PDF ci v HTML),
kterou si muzete koupit nebo vytisknout. Ceska dokumentace je take, akorat
je strucnejsi (popis instalace, zakladnich veci a nejake ty tipy).

Pokud si poridit SuSE, tak tam maji prelozenou celou instalacni prirucku
do cestiny (je to celkem tlusta bichle). Takze zde by problem byt nemel (v
tluste knize se resi krome instalace obvykle i dalsi kroky pri
konfiguraci).

--
                        Milan Kerslager