Pojednani - napiste svuj nazor

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Středa Prosinec 20 08:46:08 CET 2000

> On Mon, 18 Dec 2000, Martin Koníček wrote:
> Ja se Linux sice driv nebo pozdeji naucim, ale ostatni nebudou chtit
venovat
> ty hodiny casu a tak linux skonci jen na serverech.

Ono je dobre si ujasnit, proc se Linux chcete vlastne ucit. Zda proto, ze
jej potrebujete a vyhovuje Vam otevrenost Linuxove komunity (copak to mame
noveho v jadre?) nebo proto, ze je to "modni vystrelek". Tech druhych je mi
uprimne lito, nebot se budou smirovat s faktem, ze se budou denne ucit a
ono to zacne byt videt az za par let (nebo taky nikdy:-).
Je vcelku jedno, zda jsem uzivatel, administrator nebo vyvojar. Zkratka
vstupujeme do doby, kdy se zacina mluvit o "druhe gramotnosti" (mysleno -
informacni systemy - ne linux osobne:-) a ty negramotne jiz ted nikdo
nechce.
BTW: Jaky je Vas nazor na ridice, kteri sice maji ridicak, ale dal vyvadeji
psi kusy na silnicich? Ve svete informacnich systemu je to podobne. A
protoze je vsichni potrebujeme (jsem rad, ze jeste nemam elektronicke
kniratko na zachode - pro me deti to bude modni hit, ja vim), tak se
zkratka budeme ucit - v s i c h n i.

Michal Vymazal