HPT370 (ATA/100)

Ondrej Rusek rusek na gybon.cz
Středa Prosinec 20 09:16:52 CET 2000

Zdravim,
z duvodu havarie desky s PI jsem byl nucen zakoupit neco noveho a sahl
jsem po desce ABIT BX133-RAID, ktera ma radic HPT370 s ATA/100. Pripojil
jsem disk s RH6.2 a samozrejme to nejelo... disk se na tomto radici
nenajde. Hledal jsem v archivu  a nasel jenom neco malo o ATA/66, na
penguinovi sice primo o $subj, ale nejsem z toho moc moudry.
Napadlo me pouze pripojit disk na standardni IDE, stahnout nove jadro (>
2.2.16), opatchovat, vypnout, prehodit disk na ATA/100.... vede tudy
cesta? Nova instalace Linuxu me neni vubec jasna. To bych si asi musel
vytvorit novy bootimage s jadrem, ktere by bylo patchnute a ten disk na
tom radici $subj videlo....? Navedte me prosim spravnym smerem. Diky moc.

S pozdravem

Ondrej Rusek
GYmnazium BOzeny Nemcove, Hradec Kralove
mail: rusek na gybon.cz
web:  http://www.gybon.cz/~rusek/