HPT370 (ATA/100)

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Středa Prosinec 20 19:48:27 CET 2000

Ondrej Rusek wrote:

> Zdravim,
> z duvodu havarie desky s PI jsem byl nucen zakoupit neco noveho a sahl
> jsem po desce ABIT BX133-RAID, ktera ma radic HPT370 s ATA/100. Pripojil
> jsem disk s RH6.2 a samozrejme to nejelo... disk se na tomto radici
> nenajde. Hledal jsem v archivu  a nasel jenom neco malo o ATA/66, na
> penguinovi sice primo o $subj, ale nejsem z toho moc moudry.
> Napadlo me pouze pripojit disk na standardni IDE, stahnout nove jadro (>
> 2.2.16), opatchovat, vypnout, prehodit disk na ATA/100.... vede tudy
> [...]

tech problemu bude o neco vic. HPT370 je podporovana v novych jadrech,
ale disk se jevi jako hde...hdh. RAID zatim podporovany neni.

Doporucuju instalaci Mandrake 7.2, ta ten radic umi sama od sebe i pri
instalaci, jestli i jine distribuce nevim. tento radic se tu probiral
jen par dni zpatky, mrknete do archivu.

Honza

--