Problem s instalaci karty Orinoco Silver

Středa Prosinec 20 11:18:44 CET 2000

Frantisek Barancik napsal:
> Zdravim tuto konferenci.
> Chtel bych se zeptat, zda jiz nekdo rozchazel bezdratovy pripojeni inetu
> pres kartu Orinoco Silver.

zrovna pred tydnem, jsem si rozchazoval

> Je to PCMCIA karta, ktera se zasunuje do WaveLAN ISA Adapteru. Adapter se mi
> podarilo rozchodit bez vetsich komplikaci, ale problem nastal s tou PCMCIA

no, ja jsem mel trochu problemy rozchodit ten ISA adapter na 486, ale pak se
to povedlo diky rade z konfery

> kartou. Nechce se vubec chytnout. Instaloval jsem to podle postupu, ktery je

jenze se mi tam nechytla karta, tak jsem to vzdal a vrznul do pentia a bezi
jak diva. Driver pouzivam od lucentu - pcmcia 3.1.22, 2.2.18pre25 kernel

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

"Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."  Peak