Problem s instalaci karty Orinoco Silver

Martin Patka smartin na semily.cz
Čtvrtek Prosinec 21 04:15:02 CET 2000

Zdravim,

> Zdravim tuto konferenci.
> Chtel bych se zeptat, zda jiz nekdo rozchazel bezdratovy pripojeni inetu
> pres kartu Orinoco Silver.
> Je to PCMCIA karta, ktera se zasunuje do WaveLAN ISA Adapteru. Adapter se
mi
> podarilo rozchodit bez vetsich komplikaci, ale problem nastal s tou PCMCIA
> kartou. Nechce se vubec chytnout. Instaloval jsem to podle postupu, ktery
je
> popsan k ovladacum karty, ale porad nic. Uz jsem z toho zoufalej...
> Chci nekoho poprosit o zaslani overeneho postupu instalace.
> [...]

tak jsem narychlo přidal mé poznatky s WaveLanem na
http://linux.mikroservis.cz/mikrovlny.html#orinoco

Zkuste, zda Vam to pomuze.

Zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin