Pojednani - napiste svuj nazor

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Středa Prosinec 20 12:12:43 CET 2000

> Problem zacatecniku je v tom ze jsou zvykli na omezene
moznosti nastaveni z
> windows a take na to ze si to naklikaji v nejakych
okynkach. V linuxu je toho na
> ne najednou prilis, a nevedi kam driv hrabnout.
Nainstaluji si Xka, placnou tam
> spoustu baliku o kterejch nemaji ani tuseni co delaji, a
cekaji ze jim to
> najednou zacne vsechno fungovat.

A nebo obracene. Ja jsem pri sve prvni instalaci RH6.1
nenainstaloval temer nic. Byl jsem omezen velikosti disku.

Pak kdyz jsem si chtel neco prelozit a zeptal se jak na to,
kazdy odpovedel "make ..." a ja napsal make a ono nic. A pak
to rucne doinstalovat je dost (alespon pro zacatecnika)
slozite:

1. Zjistit v kterem RPM vubec "make" je.
2. Zacnu delat rpm -i ... a on mne serve, ze mu chybi neco
dalsiho.

Linux se mi libi. Ale zacatky pro nekoho, kdo ovlada jenom
DOS a Windows jsou dost krusne.

--
Kolbis