Pojednani - napiste svuj nazor

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Středa Prosinec 20 13:22:50 CET 2000

> 1. Zjistit v kterem RPM vubec "make" je.
> 2. Zacnu delat rpm -i ... a on mne serve, ze mu chybi neco
> dalsiho.
>
> Linux se mi libi. Ale zacatky pro nekoho, kdo ovlada jenom
> DOS a Windows jsou dost krusne.
Kdyz jste zacinal s windozema, taky jste hned vedel, kam kliknout mysi?
Spise vam nekdo pradil, jenze ted je to tak, ze v konferenci se kazdy pta
porad dokola a to uz je nekdy unavne. Knih o Linuxu neni tolik, jako na
windoze, ale ty ktere jsou bohate dostacuji (myslim si).
Dokumentacni projekt stal cca 700 Kc a je k dispozici i v pdf.
Pouzivame Linux stal cca 450 Kc. Cena je srovnatelna s knihami na windoze.
Kazdy system je potreba se naucit. Umim jezdit osobakem, mam na to papiry,
ale do nakladaku bych nesedl, byt je to podobne a mozna bych to zvladl.
Duvod je myslim si jasny.
Jenomze kazdy si mysli, ze kdyz zna windoze, tak bude znat i Linux a
netusi, ze je to uplne o necem jinem.

Ja myslim, ze tohle uz je off-topic flame a ukoncil bych to. RTFM.

Vanous Petr Vanek  mailto:vanous na penguin.cz
http://puk.penguin.cz/
http://www.penguin.cz/~vanous
Debian GNU Linux