callback

scipraha na applet.cz scipraha na applet.cz
Středa Prosinec 20 16:48:40 CET 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> Zkuste toho, kdo se tady v tom miste pripojuje, presvedcit, aby jako jmeno
> jmeno uzivatele neposilal "Connection established, please wait..." (Ono
> vubec neni od veci se nejen do logu podivat, ale taky ty blaboly tam
> precist a pochopit. <g>)

Je mi jasne, ze to tam nema co delat, spis me zajima, kde se tam ten "user"
muze vzit.
Toto je vysledek meho pokusu a nevim o tom, ze bych nekde neco takoveho
nastavoval.
Jedine, co delam po prihlaseni je spusteni callback -l modem xxxxx.
Do jakeho konfiguraku se mam podivat? Prohlizel jsem jenom ty v
/etc/mgetty+sendfax.