callback

Úterý Prosinec 26 00:51:48 CET 2000

On Wed, 20 Dec 2000 scipraha na applet.cz wrote:

> Je mi jasne, ze to tam nema co delat, spis me zajima, kde se tam ten "user"
> muze vzit.

To by mne zajimalo taky. :)

> Jedine, co delam po prihlaseni je spusteni callback -l modem xxxxx.

Tipnul bych si, ze ono podivne uzivatelske jmeno je hlaska vypisovana
nejakym programem, nejspis programem callback, ktera se pripletla na
seriovou linku, misto aby se dostala tam, kam se mela dostat (napr. log).
Ted uz zbyva jen zjistit, proc se tak deje. Mate zdrojaky, mate gdb a
strace, tak v cem je problem? :)