Token ring PCI karta v Linuxu

Martin Kokes martin na gplus.cz
Středa Prosinec 20 17:50:00 CET 2000

"TNX" <webmaster na novibra.cz> pise v diskusnim prispevku
news:91qfb7$lsb$1 na news.inet.tele.dk...

> Koupil jsem SysKonnect SK TR / PCI + kartu, coz je udajne jedina token
ring
> PCI karta podporovana v linuxu. Bohuzel mi nefunguje. Linux ji najde, vse
se
> tvari v poradku, na startu mam krasne zelene OK. ;-)

Sveho casu byly IMHO nejlepsi Olicom 31**... prvni PCI tokenring karta s
driverem pro linux. A vubec asi nejrychlejsi je IBM LanStreamer PCI, ale
nevim, jestli uz pro nej je driver, nebo ne...

> Problem je v tom, ze ta karta je hw nastavena na 16mbit, ale nase sit jede
> nastavit v OS rychlost.

Timle to nejde ?
http://www.syskonnect.com/syskonnect/support/driver/htm/sktokdg.htm

Martin