Token ring PCI karta v Linuxu

TNX webmaster na novibra.cz
Středa Prosinec 20 15:17:07 CET 2000

Dobry den.
Koupil jsem SysKonnect SK TR / PCI + kartu, coz je udajne jedina token ring
PCI karta podporovana v linuxu. Bohuzel mi nefunguje. Linux ji najde, vse se
tvari v poradku, na startu mam krasne zelene OK. ;-)
Problem je v tom, ze ta karta je hw nastavena na 16mbit, ale nase sit jede
na 4mbit. Nepodarilo se mi najit, jak na kartu zapsat rychlost 4mbit. Ve
woknech chodi, protoze tam je nastaveno 4mbit a system to hw nasteveni
prepere. Zajimalo by me, jestli tu nekdo ma zkusenosti s touhle kartou a
jestli nevi, jestli by neslo neco takoveho provest v linuxu. Mam na mysli
nastavit v OS rychlost.

Uz jsem psal na technickou podporu, jak tam nastavit ty 4mbit, ale zatim
zadna odpoved.

Presvedceni, ze karta funguje beru z toho, ze kdyz udelam ping na ip adresu,
kterou jsem tomu stroji pridelil (ne localhost, ale treba 100.100.100.1 -
skutecnou nenapisu), tak se mi packety "vraci" a mam 0% loss. Kdyz pingnu na
jiny pocitac v siti, tak to vraci:
Ping 100.100.100.2 From 100.100.100.1 Destination net unreachable
A samozrejme na sitovce sviti 16mbit. Kabel je v poradku. Pouzivam IBM /D9.

Je tu nekdo, kdo by mohl poradit? Muzete pripadne poradit nejakou
konferenci, kde bych se treba mohl jeste zeptat a melo by to vetsi smysl nez
tady. Prece jen u nas TR moc nefunguje. Je drahy.

Diky

TNX
Jan Kovar
Novibra Boskovice s.r.o.