Problem s gnu-pop3 ???

Petr Stanek snek na penguin.cz
Čtvrtek Prosinec 21 08:28:32 CET 2000

Michal Krause wrote:

> [...]

Take jsem zkusil gnu-pop3d, ale chova se velice divne a necekane
umre. Potreboval jsem pop3 pro zatez 500 klientu a vice. Ipop3d
toto z RH 6.2 nezvladal, tak jsem se vratil k svemu oblibenemu
http://www.eudora.com/qpopper/.

Qpopper muze bezet jak z inetd, tak jako "solo" server a je 100%

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz