sed a \n

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Čtvrtek Prosinec 21 10:10:56 CET 2000

"Michal Kolesar" <kolisko na penguin.cz> writes:

> narazil jsem na obdobny problem s awk... myslim si, ze by to mohlo
> vyresit i tvuj problem v sedu. vlastne uz to tady bylo...
>
> sed -e s/\
> /neco/g
>
> pricemz musis stisknout enter....

Hm. Muzete se podivat, jak vypada pattern space a jakou verzi sed-u a
OS mate? Pattern space se vypise prikazem "l", defaultni vystup se
potlaci volbou "-n". Tedy neco jako

$ sed  -n -e l file

Mam tu GNU sed 3.02 a stary a XPG4 sed ze Solarisu 2.5, ale zadny z
nich konec radky (znak '\n') do pattern space neuklada, takze nemuze
byt ani nahrazen. Nicmene jak jsem jiz psal, existuji sed-y, ktere se
vstupem zachazeji jinak.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR