OS Software?

tief na hit.sk tief na hit.sk
Čtvrtek Prosinec 21 15:56:04 CET 2000

hej, ja som zazil nieco v podstate podobne pri kupe
modemu.

... po dlhsej debate o technickych parametroch modemu som strelil:

ja: a je ten modem kompatibilny s linuxom ?
predavac: a aku mate hw konfiguraciu ?
ja: P333, 12 MB ram
predavac: ( pozrel sa na krabicu, poskrabal sa na hlave ) samozrejme
ja: urcite ?
predavac: ano samozrejme, jedine co musite mat nainstalovane je windows

asi tak :)

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk