OS Software?

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Prosinec 21 15:48:23 CET 2000

> ja: a je ten modem kompatibilny s linuxom ?
> predavac: a aku mate hw konfiguraciu ?
> ja: P333, 12 MB ram
> predavac: ( pozrel sa na krabicu, poskrabal sa na hlave ) samozrejme
> ja: urcite ?
> predavac: ano samozrejme, jedine co musite mat nainstalovane je windows

to je dobre ja som dnes videl modem a ten mal na krabici mimo ine
napisane ze vyzaduje:

PENTIUM 333 + PROCESOR

neviete co za procesor este treba? alebo to je verzia pre
multiprocesorove masiny?

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopou hrobecky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.