Ktere soubory distribuce je NUTNE stahnout?

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Pátek Prosinec 22 08:59:46 CET 2000

> Chtel bych si nainstalit nejakou distribuci linuxu
>
> JAKOU distribuci (a ODKUD) stahnout,
> resp. ktere soubory muzu ze stahovani vynechat,
> abych dostal nejaky "normalni linux", kde by nebylo milion
> balicku a programu, ktere stejne nevyuziju...?
>
> Nechci si instalovat redhet, ktery mi zaplacne CELY harddisk...
> A nechci downloadit tri .ISO soubory, abych z tri cedecek udelal
> na disku 100 MB.

Tak zkuste treba Storm Linux nebo Corel Linux. Jsou to sice komercni distribuce,
ale da se stahnout nejaka minimalni cast, ktera je v 1 iso failu. S tim ssh si
ted nejsem jist, zda tam je. To patri do casti non-US. Urcite se najdou i jine
distribuce, ale s temi jsem se zatim nesetkal osobne. Ale urcite Vam nekdo jeste
nejakou jinou poradi.

http://www.stormix.com, http://www.corellinux.com.