Ktere soubory distribuce je NUTNE stahnout?

Pátek Prosinec 22 10:33:22 CET 2000

On Fri, 22 Dec 2000, Tomas Matejicek wrote:

> Chtel bych si nainstalit nejakou distribuci linuxu
>
> JAKOU distribuci (a ODKUD) stahnout,
> resp. ktere soubory muzu ze stahovani vynechat,
> abych dostal nejaky "normalni linux", kde by nebylo milion
> balicku a programu, ktere stejne nevyuziju...?

U instalace RH je verze 6.2 jedno CD, 7.0 uz dve. Sice jsou na 1. CD
vybrany balicky, ktere by mely stacit, ale nespolehal bych na to.

> Nechci si instalovat redhet, ktery mi zaplacne CELY harddisk...
> A nechci downloadit tri .ISO soubory, abych z tri cedecek udelal
> na disku 100 MB.

No, pokud chcete na tom Linuxu skutecne neco delat, stacit to nebude...
Zejmena pokud s tim nemate vetsi zkusenosti.

--
                        Milan Kerslager