Ktere soubory distribuce je NUTNE stahnout?

Jan Vitek vitek na zoner.com
Pátek Prosinec 22 09:05:42 CET 2000

ftp://ftp.freesoftware.com/.1/slackware/slackware-7.1/iso/

jsou tam 3 ISA, pro instalaci je nezbytne pouze install.iso
na dalsim jsou zdrojaky a treti je proste contrib.

dalsi moznost je instalace z disku:
ftp://ftp.freesoftware.com/.1/slackware/slackware-7.1/slakware/

stahnete si adresare A (zaklad), AP (aplikace non-X) a N (network)
a muzete v klidu fungovat

na to co jste napsal vam v pohode bude stacit 40 mega (v pripade ze si jednotlive sluzby programy nehodlate kompilovat sam)

jedine co tam chybi je ssh:

ftp.ssh.fi nebo pouzijte openssh

Jan Vitek