Pripojeni na Contactel

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Pátek Prosinec 22 08:14:27 CET 2000

> Jiri Kubat <kubat na sunstel.asu.cas.cz> 21.12.2000 22:23:05
>
> Dobry den,
>
> 18. prosince mi prestalo fungovat pripojeni na Contactel pod Linuxem (RH
> 6.1). Nejsem schopen zadat uzivatelske jmeno a heslo. Pres Windows se
> pripojit jde (pomoci tehoz jmena a hesla).
>
> Tusite nekdo, v cem by mohl byt problem?

Zdravim
Pro zacatek se zkuste podivat na CHAP/PAP autentikaci (pokud pouzivate
kppp, pak to urcite lehce najdete, doporucuji CHAP). Dale muze byt chybicka
v pppd demonovi apod. Ja osobne mam pppd primo v jadre a slape to jak z
praku.

Michal Vymazal

P.S. Pokud to nepomuze, porovnejte nastaveni windoze s nastavenim pro vas
RH 6.1. Zjistete, zda se nahodi pppd, podivejte se do logu apod.