Re: Linuxové noviny v PDF - velikost

Pátek Prosinec 22 10:57:57 CET 2000

On Fri, 22 Dec 2000, Vladimir Michl wrote:

> Cele je to asi zpusobeno tim, ze LN jsou tvoreny v PDF TeXu, z nehoz
> vypadne primo PDF. PDFTeX pokud vim, neprovadi zadne resamplovani a
> obrazky zahrne v puvodnim rozliseni. Konecne samplovani se tak provede na
> tiskarne. Konverze do PostScriptu probiha tak, ze Pavel Janik spusti
> Acrobat Reader a z nej to vytiskne do PostScriptu. To muze byt duvod, proc
> je PostScript mensi.

Hmm, s programy Acrobat & spol. nemam dobre zkusenosti.

Takze sazim primo v LaTeXu postscriptovymi fonty (to se musi, protoze
zamena za bitmapove pri konverzi to pokazi), pak DVI prevedu na PS (dvips)
a nakonec PS na PDF (ps2pdf).

S cestinou ani obrazky nejsou zadne problemy. Vse je "stejne".

PDFTeX mi neumoznoval nektere veci (nebo jsem nevedel jak na to - zejmena
jsem mel problemy s obrazky). Zda se mi takovym chudsim pribuznym LaTeXu.

--
                        Milan Kerslager