pdfTeX? (Was: Re: Linuxové noviny v PDF - velikost)

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Pátek Prosinec 22 13:48:31 CET 2000

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
   Date: Fri, 22 Dec 2000 10:57:57 +0100 (CET)

Ahoj Milane,

   > PDFTeX mi neumoznoval nektere veci (nebo jsem nevedel jak na to - zejmena
   > jsem mel problemy s obrazky). Zda se mi takovym chudsim pribuznym LaTeXu.

hmm, pdfTeX nemá s LaTeXem nic společného. pdfTeX pouze implementuje
možnost (nikoli povinnost) výstupu do PDF. Kdyby byl pdfTeX chudším
příbuzným LaTeXu, proč by jej používali někteří jedinci téměř výhradně?
Pomocí pdfLaTeXu dosáhneš naprosto stejného výstupu jako s LaTeXem (pokud
vypneš PDF výstup). Navíc můžeš dostat PDF. pdfLaTeX tedy rozhodně není
"chudším příbuzným".

Jaký jsi měl problém s obrázky? Určitě jej vyřešíme (v konferenci cstex@).
--
Pavel Janík ml.