Re: Linuxové noviny v PDF - velikost

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Neděle Prosinec 24 13:22:58 CET 2000

On Fri, 22 Dec 2000, Milan Kerslager wrote:

> PDFTeX mi neumoznoval nektere veci (nebo jsem nevedel jak na to - zejmena
> jsem mel problemy s obrazky). Zda se mi takovym chudsim pribuznym LaTeXu.

Je na okraj, to je zamneneni dvou ruznych veci. pdftex je binarka,
umoznujici vystup krom dvi i v pdf. A jako ma tex ruzne nadstavby maker
(plain, latex, context), stejne tak i pdftex, i kdyz je pravda, ze makra
specificka pro vystup musi byt upravena. Ale je mozne napr. sazet
pdflatexem (tedy pdftex+latex misto tex+latex) s vystupem dvi, ale s
vyuzitim novych vlastnosti, jako treba hz algoritmu ci presahu znaku na okraji
stranky.

Zkusim se na velikost LN v pristich dnech podivat.

--
Ondrej Koala Vacha