OT: Re: activx a linux - velmi dlhe

Vladimir Rengevic grafon na nextra.sk
Neděle Prosinec 24 12:56:53 CET 2000

Dobry den,

> pc world alebo chip alebo pc revue, dalej www.telecom.sk, dalej emajl od
> telecomu (nizsie), ..............

Aha, vdaka. Zacenm studovat....

> kolko beznych uzivatelov dokaze posudit, co je pri praci s internetom
> pridlho a co o.k., ked aj tak mu to furt chodi pomaly
Nic v zlom, ale priemerne inteligentny a pocitacovo aspon
trochu gramotny clovek by si to vsimnut mohol. Ale je pravda,
ze 90% beznych uzivatelov len nadava na pomalost. To je fakt
a ze ich to niekde pripaja... no ludia su fakt "inteligenti"

> _skoda_
No, moja pradstavivost je asi dost biedna.

> vtip je v tom, ze to urobil a mal tam naozaj hovor do nejakej kokosovej
> republiky za morom, v pripade velkeho zaujmu zistim presne

Tah pardon, toto som vobec necakal. A problem s coslami a telekomunikaciu
som zazil - cislo do Macronu je 00420/ 2 /6911911 a na vypisle bolo 3x, len
tam chybala "2" ako smerove cislo Prahy a trvali 3-5 sek.a tretie bolo na
spravne.
No a jasny hovor (casovo). No a reklamacia dopadla asi tak, ze "A mozete
dokazat,
ze ste tu 2-ku vytocili???" No a vtip je v tom, ze tie "omyly" boli na
audiotext
ohladom informacii o novych knihach... Vtipne, co?

> 8-) )

> Bill
>
> to s tym nesuvisi
Ano aj nie. Tam bol tiez 13-tisicovy ucet... A hadka kto za to moze...

> vo vsetkej ucte k Vam, ja som sa nepytal na analyzu toho kto z toh co ma,
> alebo ci som si to nevycucal z prsta, ale na nieco ine.

Nic v zlom, ale pokusal som sa Vam poradit. O hovoroch ku kokosom som
v zivote nepocul, ale "samocinne" vytacanie WinShitu som zazil na vlastnej
kozi....

A pokial chcete teda tu radu. Da sa to naburat aj v Linuxe, ak niekto zhodi
linku
a nastartuje ju "individualne" upravenym skriptom. Ale nie je to tak
jednoduche
ako pomocou AktiveX, to je fakt.
Ale prave som si vsimol - standardne je bezpecnost v Win98 nastavena:

"stredna" - nepodpisane prvky AktiveX nebudu prevzate
               - pred prezeranim potencialne nebezpecneho obsahu sa zobrazi
vyzva

takze je tu uz aj otazka podpisu a samotnej "bezpecnosti" IE, co je kapitola
sama
o sebe... Ale opytam sa - co vsetko AktiveX vedia s Windows urobit???
Ja osobne to presne neviem. Vedia spustat nejake lokalne programy?

A neodpustim si este jednu uvahu. Kedze je to list od Telekomunikacii (moj
poskytovatel je Nextra a od neho som nic podobne necital) nebude to tym,
ze Telekomunikacie za to beru bubaky? A to by ta moja horna filozofia
(ktora sa Vam nepaci) mohla byt 100% pravdiva. Ci dokazete, ze ste na
cislo z vypisu v zivote nevolali? Asi dost tazko. Ja som to zazil...
A este len pre zaujimavost. Skusal niekto na to cislo zavolat? Co sa ozvalo
na druhom konci? Chlpata opica alebo modem? To by bolo jedinne cim
by sa dala tato teoria vyvratit....

Ale to upozornenie je fakt pekne...

A Kto za to moze? Podla nasho monopolu svetovy monopol - Microsoft! :
    Aplikacie obsahujuce ActiveX sa vyskytuju vacsinou na tzv. nelegalnych
    strankach, ako su porno a kopirovanie hudby.

Pekne sviatky a vela stastia do noveho roka.

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454