ATI TV Wonder - nejde zvuk

Frank J. Tomes f.tomes na atlas.cz
Pondělí Prosinec 25 18:11:25 CET 2000

Dobry den,
jezisek  mi donesl ati tv wonder tuner a ma to jedinou drobnou vadu,
nepovedlo se mi zprovoznit zvuk.

Mam rh6.2cz. Zkompiloval jsem si jadro a moduly 2.2.18 s polozkami
tykajici se videa-for-linux a cipu bt848.

Pak jsem rucne zavadel moduly
insmod videodev
insmod i2c
insmod tuner type=1
insmod bttv pll=1radio=1

V xwin mi jde spustit xawtv a muzu si naladit 25 programu nasi
kabelove tv, ale zvuk zadny.
Mam tuner kablikem spojen s lin vstupem do zvukovky. Ta samozrejme
normalne vsechny jiny zvuky prehrava.
Zkousel jsem menit parametr mixer v xawtv, marne.
Zkousel jsem primo zvukovy vystup z tuneru pripojit na repraky, nic.
Neni jeste nekde nejaky parametr nebo modul, co mi unikl? Ve win to
samozrejme hraje.
Dekuji za kazdou radu.

S pozdravem,
frank

Mgr. Bc. Frank J. Tomes
Manesova 1667, 356 05 Sokolov, Czech Republic
tel./fax: +420 168 628844  GSM: ask me via e-mail
e-mail: f.tomes na atlas.cz   ICQ number: 10175766
homepage: http://come.to/329RC106
Netscape AOL Instant Messenger: Franko CZ   IRC: Franko