ATI TV Wonder - nejde zvuk - solved

Frank J. Tomes f.tomes na atlas.cz
Pondělí Prosinec 25 19:37:00 CET 2000

dobry den,
odpovim si sam. Stacilo jeste nahrat modul msp3400 (insmod msp3400),
nejak jsem to prve prehledl. Pak jde krasne ovladat hlasitost pres
mixer. Teletext pres alevt funguje take, mohu tuto kartu vrele
doporucit (za ty penize, no nekupte to). Ladeni jednotlivych kanalu je
v xawtv vetsi sranda nez v original programu od ati pro mswin (vcetne
pouziti ruznych tweak utils).
s pozdravem
frank