MySQL

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Prosinec 25 22:23:34 CET 2000

> Mozna je to trochu OT, ale nutne potrebuju poradit. S MySQL moc
> neumim, a mam takovy problem. Pokud se zkusim pomoci PHP pripojit na
> lokalni MySQL server obevi se mi tato hlaska :
>
> Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server
through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111) in ../inc/db_core.php3 on
line 20

> Chyba je v MySQL, PHP nebo uplne nekde jinde?

Moznosti:
a) nebezi MySQL
b) bezi MySQL, ale ma mysql.sock jinde, ze predpoklada PHP (tedy jinde nez
ve '/var/lib/mysql)

Reseni a) je trivialni - spustit
Reseni b) je trivialni - symlink (dost casto byva mysql.sock v /tmp)

Zdenek Mazanec

P.S. Stalo se mi, ze PHP takto rvalo, i kdyz tam mysql.sock byl a MySQL
bezelo. Chyba byla v pristupovych pravech. Dodnes mi neni jasne, proc to
jecelo tak z cesty, ale pro jistotu to overte.