Podivne (ne)spousteni skriptu Tcl

Aleš Nehyba neal na cbox.cz
Pondělí Prosinec 25 21:28:49 CET 2000

Dobry den,

Narazil jsem na takovou zvlastnost, o ktere nevim co si mam myslet:

ve Win jsem si vytvoril maly skript pro Tcl/Tk, ktery jsem si pote prenesl
pod Linux. Zmenil jsem pristupova prava souboru (754) a zkusil spusit.
Shell zahlasil, ze dany soubor neexistuje. Zkontroloval jsem tedy uvod
skriptu jsetli tam opravdu je to co se pise v man wish (bylo) a opet
zkusil spustit -- opet soubor neexistoval. Pri zadani prikazu

$ sh ./skript

se provedlo vse tak jak melo, ale dalsi pokus o prime spusteni hlasil opet
neexistenci souboru.

Vse se vyresilo az po vytvoreni noveho souboru a nakopirovani obsahu
"neexistujiciho" skriptu (prikaz cp taky nepomohl). Pak se vse rozbehlo
podle predpokladu. Ma nekdo vysvetleni proc se to tak chovalo?

S pranim stastneho [Nn]oveho roku

--
Ales Nehyba, neal.DO_NOT_SPAM na cbox.REALLY.cz