Jak kompilovat na RH 7.0

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Prosinec 27 00:05:51 CET 2000

On 26/12/2000, Jiri Mlika wrote:

> Konkretne se jedna o kwintv-0.8.5

Tak takhle jsem to zrovna nemyslel. Rikal jste, ze Vam nejde zkompilovat
nic, takze jsem predpokladal nejakou obecnou zavadu. Jestli se Vam
nedari zkompilovat jeden konkretni program, mel jste to napsat hned.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas