Jak kompilovat na RH 7.0

Úterý Prosinec 26 23:25:40 CET 2000

On Mon, 25 Dec 2000, Jiri Mlika wrote:

>      Od te doby, co jsem nainstaloval RH 7.0 mi nejde nic kompilovat.

A nehlasi to treba bash: gcc: command not found? ;)

(Jinak receno: ten kompilator je sice ponekud pochybny (napr. ma/mel
nejak rozvrtany preprocesor) (*), ale pravdepodobnost, ze by byl absolutne
nefunkcni, je mala -- jinak by s tim RH nebyli schopni tu distribuci
vyrobit, ze ano? Ovsem kdyz se nesverite s detaily, tak tezko muze nekdo
poradit.)

> Sel by do RH 7.0 nejak naroubovat kompilator z RH 6.2?

A zkusil jste ho tam proste nainstalovat (s --force nebo necim takovym)?
Pokud moc nelpite na binarnich C++ knihovnach, tak byste zadne rozdily
nemel pozorovat. (A pokud na C++ knihovnach lpite, tak byste mel vedet, ze
C++ (aspon zatim) nema definovane zadne ABI, a tudiz jste naivni, pokud
nejakou binarni kompatibilitu ocekavate.)

(*) Po pravde receno to povazuji za zakerny manevr RH, jak ziskat velke
mnozstvi betatesteru pro novou verzi GCC. :)