Hot Rot a ATAPI

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Středa Prosinec 27 08:31:21 CET 2000

Take prispeji svou trochou do mlyna:-)

Podle me zkusenosti ATAPI vypalovacka pod Linuxem jednoduse nejede tak, jak
       ma. Nepodarilo se nam vypalit multisession (tedy pripalit). Single
       session je naprosto OK. Podeziram z toho SCSI emulaci. SCSI
       vypalovacka/prepalovacka (Plextor) jede OK.

Hezky den

Michal Vymazal