Hot Rot a ATAPI

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 28 01:51:53 CET 2000

On Wed, 27 Dec 2000 Michal.Vymazal na deltax.cz wrote:

> Take prispeji svou trochou do mlyna:-)
>
> Podle me zkusenosti ATAPI vypalovacka pod Linuxem jednoduse nejede tak, jak
>        ma. Nepodarilo se nam vypalit multisession (tedy pripalit). Single

Jde to pouze musí všechny díly mít mkisofs -R -J -l ...
aspoň u mě OK.

>        session je naprosto OK. Podeziram z toho SCSI emulaci. SCSI
>        vypalovacka/prepalovacka (Plextor) jede OK.
>

> Hezky den
>
> Michal Vymazal

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekován virus v souboru .signature
Čau! Jsem podpisový virus!
Nakopíruj mě do své signatury abych se mohl dále šířit!
Díky za spolupráci, nějak mi to samotnému nejde!