vypadky intranetu

ability na karnet.org ability na karnet.org
Čtvrtek Prosinec 28 11:52:56 CET 2000

zdravim vas...

obcas se mi stava, ze "zmizi server" z intranetu...
pritom nevypisuje zadne chyby, tvari se ze je vse v pohode a jako by neexistoval.

pritom z nej se na internet dostanu, ale kdyz se se chci pingnou na nekterou z intranetovych stanic tak to proste nejde.. nepingnu se totiz ani na kartu ktera je rozhranim serveru a intranetu... pritom ip adresa serveru je pridelovana staticky (na ostatni stanice je pouzivano DHCP) je to debian jadro 2.2.17 potato..

nevite v cem by mohla byt chyba??? v hardware asi ne protoze po restartu vse bezi jak ma...

predem dik aspon za nakopnuti...

s pozdravem Bohdan Blaha

Register for your free domain name!
Plus free email and a personal portal